...Läskileireily on nyt ihan vitsi vaan.. Vai saako läskileirillä vetää kaksin käsin viiniä ja ruokaa??

Nooh, pari kiloa on paino pudonnutkin aloituksesta eli ei olla ihan hakoteillä. Tosin nyt on taas eilisen jäljiltä hieman turvotusta, kumma homma. Tänään on kyllä onneksi rämmitty pari tuntia koiran kanssa metsässä, hyvä minä! Mutta mikään muu ei sitten olekaan hyvin. Ei vaan saa otetta, ei vaan saa. Eikä ole minkäänlaista motivaatiota. En tiedä, mikä mättää, mutta mätän päivittäin kaikkea, mitä en edes normaalisti söisi. Tuntuu, että mikään asia ei riitä motivoimaan minua tällä hetkellä. Ei uudet pienemmät vaatteet, ei parempi jaksavampi olo, ei parempi ulkonäkö, ei tulevat häät, ei  m-i-k-ä-ä-n.

Tajusin muuten, että olen tässä vetänyt tälläkin viikolla ihan huomaamattani kahdet kännit! Sitä juomista ei niin mieti, kun juo vaan kotona eikä varsinaisesti bailaa... tuntuu, että juon sen takia, että olen elämäntilanteestani niin masentunut. Pikkuhiprakassa elämä vaan on niin paljon siedettävämpää! Olisikohan aika miettiä jotain muuta stressin- ja vitutuksenpoistokeinoa? Juominen (ja syöminen) on minulle ainoa stressinpoistokeino. Siinä se on. Mulla ei ole muita keinoja käsitellä pettymyksiäni ja epävarmuuksiani ja turhautuneisuuttani kuin ruoka ja alkoholi. Mitä tilalle?